zondag 26 mei 2019

26 mei 2019 Voorbereiding dag 2


Vandaag verder met de voorbereidingen van Campi voor de vakantie. Allereerst het eten ingeladen dat we voor onderweg meegenomen hebben. Donderdag en vrijdag is alles gesloten in Duitsland en willen we natuurlijk wel wat te eten hebben. Ook als we onderweg zijn en niet onmiddellijk een supermarkt tegenkomen zitten we niet direct zonder eten 😉


Verder nog allerlei kleine dingen ingepakt. Nu eigenlijk alleen nog de kleding en de matrassen en we kunnen gaan!!

Daarnaast heb ik nog even een rondje camper gedaan. Ik moest de brandblusser die ik gisteren gekocht had nog ophangen. En natuurlijk past de nieuwe brandblusser niet in de oude houder 😞


Oude houder verwijderen en de nieuwe plaatsen. Gelukkig was dat snel gedaan. Dus we kunnen op pad met een nieuwe brandblusser.


Ook de nieuwe afsluitdop van de schoonwatertank geplaatst. We kunnen nu dan eindelijk de tank gaan vullen voor we weg gaan. 

In de cabine ook maar even de gordelhouder van Loesje vastgezet. Voor ons testweekend had ik hem wegens tijdgebrek alleen even vastgezet met een tyrap. Dat was op zich prima, maar voor een langere reis niet echt een oplossing en wij willen het ook graag in orde hebben 😀
Even de bout losdraaien, gordelhouder ertussen en alles weer terugplaatsen.

Bout losdraaien
Nu kan mevrouw dus ook veilig mee op reis. Tussen ons in en veilig in de gordel.


Al met al was dit ook niet een hele grote klus. Het viel vandaag dan ook reuze mee. 

Omdat ik tijd over had wilde ik ook nog even een kastje repareren. Een kastje waar tape op zat en waarvan ik dacht dat het leeg was. Niets was minder waar. In het kastje lagen oprijblokken. 


Beetje jammer aangezien we die en paar weken geleden hebben gekocht 😕. Maar goed dan hebben we er nu 4. 

Deze hadden we dus net gekocht
Nu hebben we er in ieder geval genoeg 😁
Dit was echter niet het enige wat erin lag. Ook lag de handgreep erin waar je het deurtje normaal gesproken mee afsluit. Die heb ik dan ook maar nagekeken en gerepareerd. Nu is het kastje weer gewoon te gebruiken zonder de lelijke tape die erop geplakt was.

Voorheen met tape afgesloten
Nu weer keurig zoals het hoort
Al met al een paar mooie productieve uren die ervoor zorgen dat onze vakantie straks goed kan beginnen. Laatste loodjes en dan kunnen we gaan 😁









Geen opmerkingen:

Een reactie posten